середу, 30 листопада 2016 р.

"Фотопроект "100 чашек"" : чашечки 1-10

Вітаю !
Вирішила теж взяти участь у цій милій похвастушці! у мене любофьььь до горнят! дуже багато і дуже різні!
Я також вирішила приєднатись до гарного проекту  "Фотопроект "100 чашек", який започаткувала  Тетяни  у своєму блозі.
 1.Моя кружечка на роботі:
 
Подарована мені на ДН, ох з нею взагалі така мандівка була: приїхала зі Львова. Спеціально куплена там для мене через рік після того як я її запримітила в магазині, де продавали каву і до кави )))Ручна робота ! Але тоді їхали не додому і її не купила, але вона самазнайшла шлях додому  ! Ось так !

 2.  По секрету, у мене  на роботі кілька чашечок проживають сезонно. Потім забираю додому, а інших- відправляю у відрядження )))) в офіс, Крім першої, є ось ця, яка є жителькою офісу постійно: абонент на  ПМЖ  в неї !  Її мені подарували теж  на ДН. Прикольна !? Заморська- з Болгарії:
  Багато є кружечок, які привезені як сувенір: і ніби не пуста річ, і ніби память і заодно практично: щодня можна вибирати якусь кружечку з логотипом тої чи іншої країни, де б хотілось побувати:

    3. Ось з Румунії: 

 4.Ось з Ізраїля, дуже кумедний напис, але пити з неї не можливо, пару разів лиш робила це.

5. Ось ця з пристрасної країни фламенго - Іспанії- Барселони.

6.Ось ця з Угорщини, подарували наші партнери колись на різдвяні свята:
7. Ця з Росії : 
8.  Ось цю я  купила і не розумію що мною тоді керувало: певно хотіла проїхатись в поїзді )))



10.Ця від нутелли: 




 А у вас теж колекція "приборів для водопою" )))))) ??!!! 





Немає коментарів:

Дописати коментар