понеділок, 1 лютого 2016 р.

Коник - іграшка на ялинку - завершено!

вітаю !
В суботу нарешті  я таки завершела проект по конику.
Зшила!,- що було не просто, адже канва рихла і в мене таке враження. що це не клітинка з 14, а гігантська клітинка !!
Вирішила все таки хай хвіст буде обшитий бісером.
 І гриву зробила!Тепер думаю:  може без тих ниточок що висять, а то вишивку закривають !?
Ось так получилось:




 Ось на ій фото найбільш реально наближено до оригіналу.
 Така кроха ))) 

Пішла  підтягувати хвіст по  проекту  "Butterfly May"  скоро похвалюсь.

2 коментарі:

  1. Коник просто красунчик!!! Яка кропітка робота, мені дуже подобається. Моя жабка проснулася і кумкає щоб і я нарешті щось таке гарнюнє зробила. :))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую Вам! ой,щось я трои з тканиною помилилась - тому ніяк не могла його закінчити ((( але якось дала раду!

      Видалити