вівторок, 23 лютого 2016 р.

Butterfly от HDstitch: шовчики


 Початок мого  хвоста тут . Але за якихось 2 тижні з тим щоб отримати заново схемку і таки вишити- випороти(ну, як без того) - і знову, вишити... І вуаля : готово!

  Це була перша моя робота де з хрестиків не було ні одного !!!!!!! усе шовчики різні - різні !Як мереживо... Чи плутанина )))) але цікава-цікава.... Казка! точно, процес- казка! Зі своєю чарівністю і магією. Адже, не дарма, кажуть, вишивка- це теж магія.

    Тому ось готовий робота мого Метелика чарівного! Отримала стільки задоволення, коли вишивала! не скажу, що все вдалось: поки схеми не було- трохи "нафантазувала"  скоріше треба написати наблудила в рамці навколо мителика, але це мене не засмучує. Щось внесла своє ))) Тай деякі частинки схеми вимагали зосередженості в плутатині. Але воно того варто - хочеться порозглядати і помилуватись усіма детальками .
      Тому кілька фото. так як фотограф з мене не дуже:




Чомусь згадала давню мрію: вино з кульбаби... звідусюди промовляє літо!

Немає коментарів:

Дописати коментар