неділю, 28 лютого 2016 р.

Нова Слобода - набір "Дихання осені" ЕМ3006

Вітаю !
Продовжую огляд наборів,які у мене  в запасах.
Осінню вийшла новинка "Нової Слободи" - ЕМ3006 "Дихання осені". Це набір для вишивання нитками і бісером.
Купила його так як на виставці була уже вишита готова робота і дуже мені сподобалась.
Ось так вигляда набір :

"Нова Слобода" змінила трішки саму упаковку уже в тих останніх наборах, що у мене є.
Комплектація дуже сподобалась: усе, що треба для процесу- все є.
Почну з тканини - в наборі заявлено льон, каунт 32. Хто виробник тканини- не зрозуміло. Зверху нанесено фоновий малюнок-схема з цяточками для місць проколювання голкою. Тканина в маленькі котишки: тому декуди фарба на самому гудзі і відстала від загального малюнку. Результат: білі плямки  на основі рижуватого фону. Це трішки піпсувала моє враження.
                                                      
   Дальше про ниточки : Palmira 180.   Довгі, усі зразу на органайзері -8 кольорів. До речі, на органайзері є лінійка для виміру каунту канви. Єдине - ниточки мені чомусь пушаться: хлопкове муліне. Також наявна нитка для бісеру, 2 голки: для бісеру і вишивки. а також нитковдягач.
    Щодо бісеру: 3 кольори. Бісер Slovenska Busa.
Щодо техніки вишивання: жодного хрестика!
Техніка вишивки: тамбурний шов, шов назад голка і стебельний шов, шов петля. Додана інструкція з розясненням технік виконання даних швів. 

До речі, це диптих. Набір- пара називається "Сухоцвіт". Якщо перший набір мені сподобається вишивати, то я можливо приглянусь до цього:

   Взагалі, зараз багато наборів креативного рукоділля від  цього виробника, особливо мене зацікавили набори з пробковою тканиною з перфорацією. Бачила уже відгуки про ці набори і часткові відшиви. Правда комусь дані дизайни подобаються, іншим- ні.
   А також планую цього року купити набір - откритку :
По секрету, я уже трішки почала відшив: буквально кілька стебел, завтра додам фото. 
А ще мені подобаються ї набори для виготовлення ляльок як з старої колекі так і з нової,правда ціни на них... ох... Але такі чарівні.



Немає коментарів:

Дописати коментар