суботу, 28 травня 2016 р.

" Мамина чашка" Dimensions 06709

Вітаю !

   Вирішила трішки похвастатись тою роботою, яку дуже люблю, але я поки не оформила цю красу: ажде хочу зробити диптих. Поки закінчую маленькі "шедеври" і буду потім братись до вишивки - продовження. Уже навіть знаю, яку рамку хочу замовити і місце на стіні виділила.
 "Мамина чашка" від  Dimensions  очень красивый ! Я люблю вишивати цю фірму, адже у них красиві дизайни і бек неймовірно прикрашає роботу. В цій вишивці така салфеточка неймовірна  !  Розглядада б і розглядала б.
    Покажу трішки процес :






Ось яка краса:


2 коментарі:

  1. До чего красиво и аккуратно! Роксаляна, какая ты молодец! Я в восторге от результата! Мне давно нравится этот дизайн и я тоже планирую его вышить.
    А до чего хороша настоящая чашка, как же она подходит по тематике вышивке. )))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. спасибо большое!!! мне очень приятно читать ваш коментарий. скажу честно:процес вышивки не легкий, но какой результат ! а чашечку с сервиза утащила для фотосессии !

      Видалити