неділю, 5 червня 2016 р.

мої вихідні: сіквел "Аліса в Задзеркаллі"

Вітаю !
Так, цього тижня я взяла timeout ))) 
 І вирішила переключитись на щось віддалене від роботи, щоб можна було трішки відволіктись
 і набратись нових вражень. 
І я пішла на фільм "Аліса в Задзеркаллі". Я люблю фентезі. 3 D ще й ьому сприя.

Спочатку чекала знову плутатини, гіперболізації, а сюжет виявився дуже зворушливим: 
рятуваня Капелюшника, точніше його сім'ї.  Чарівний світ крутиться навколо хроноса - часу. Але у середині фільму звучить красива фраза: "Минулого не можна змінити, у нього можна повчитися..." 
Якось символічно прозвучали для мене ті слова: так і просувався цілий тиждень під цим девізом. 
Я Льюіса Керролла не фанатка. скажу чесно, і хай мені буде соромно. але  1 частину "Аліси..." не дивилась ((, але тут не встояла, коли подивилась трейлер до фільму, екранізація казки  все таки зацікавила, але коли йшла на фільм, то все ж асоціювала його з давнім мультиком. Виявилось усе набагато ефектніше. Художники дуже  постарались !  
Фільм однозначно сімейний і дуже добрий ! А як же інакше! Це ж Аліса ))) Дуже яскраві костюми,смачний український переклад ! Ну, і  звичайно,  Джонні Депп у ролі Капелюшника: просто полонив.





Рекомендую ! Все таки цей казковий світ Льюіса Керролла трішки видозмінений і  все одно несе свою магію притягування  і співпереживання. Аліса уже доросла, в реальному житті - капітан корабля, яка після довгого плавання нарешті повертається додому, де її чекають неприємні новини... і з цього буденного життя, повного клопотів, знову повертається у Задзеркалля до друзів з першої серії. 
  Сюжет дуже динамічний  і глядачу немає часу скучати. Помічаєш, що не хочеться відмежовувати реальність від фантазії, так і хочеться  поподорожувати з Алісою по минулому. І справді: глядач неодмінно повірить усьому, що побачить ))) В цьому і є таємниця  і секрет успіху  -  сюжет, якого не чекаєш, відмежований від Керролла. Але дух казки зберігся: оце і є секрет успіху!

Після фільму вирішила таки до Нового року зробити іграшку на ялинку. надихнула мене Елена и
 ее блог Живущая на радуге. Ось її  the Hatter -  капелюшник : 

Бажаю всім гарного перегляду !

Немає коментарів:

Дописати коментар