суботу, 22 жовтня 2016 р.

Чехол для ножниц в технике декоративных шовчиков "Свет Звезды" готов !

Вітаю ! В групі  Схемы вышивки К.Е. Дмитриевой проходила авантюра - чехол для ножничок. Давно мої цапельки уже куплені, а доміка так і не мали. Не зручно було їх возити в дорозі, щоб не вколотись і не проштрикнути щось у сумці )))
Тому приєдналась і вишила ось таку красу :
 Задня частинка - сама сама зашита - дуже мені подобається. До речі, вишивал на українській рівномірці ніжно рожевого кольору. У середині - аїда дуже ніжно жовтого.

Замість застібки - бусинка квадратна. і в кінчик теж пришила висюльки - чергування бусинок і бісеринок.Ще зробила невеличку зелену петельку і тепер з чехолчика ножнички не вилітають.  Правда, маячок для ножничок  у мене зовсім іншого стилю, але люблю його- він моя перша спроба вишивати на рівномірці.



 Ось такий маленький процесик вам показала.



2 коментарі:

  1. Очень красивая и полезная вещица получилась! А я никак не соберусь для своих ножничек чехол сшить...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. очень несложно, вышивала в совместнике- так веселей.

      Видалити