середу, 26 жовтня 2016 р.

"Гортензія" з багетки!

Вітаю ! хочу похвастатись ! Я оформила  "Гортензію".  Весь процес тут і тут і тут  і тут )))
  Розмір 150 на 220 рестиків, 15 кольорів. Почала процес в грудні 2015 року.  Автор - Оксана Петровська
   Спершу я в багетній просто не знала, що хочу.  Майстер мені пропонував "любе - голубе", але я паспорту не хотіла - і так робота не маленька, тому вирішила лиш раму.

   Потім зупинилась ось на цих двох, і вже поставила крапку: зелененька, так - ні! ЇЇ зараз немає в наявності (уже майже півроку - моя спроба оформити  перший раз - тут) і я змирившись і обмацавши ще з 20 рамок... вирішила: я таки мушу оформити її, бо уже з травня ходжу в багетну, а тої рами так і не привозять... і  вернулась до отої голубо-білої. На цьому вагання і муки  закінчились. 
 І ось результат:
без вспишки і зі вспишкою :



   Здається, так нічого. Зранку нею милуюся. І все більше переконуюсь : та не так уже і погано, як я очікувала.

1 коментар:

  1. Прекрасна картина вийшла. Рамка грає велику роль, вона підкреслює красу гілочки гортензії. Дуже гарно.

    ВідповістиВидалити