вівторок, 23 лютого 2016 р.

книги/ лютий 2016

Вітаю !
... лютий, як надиво, дивує мене! завдяки тому, що мене оточують люди, які обожнюють читати, список мого читацького щоденника збільшується - пордами . І що головне- вдалими !
 Зараз дочитую книгу Г.Вдовиченко "Інші пів'яблука". пробіглась по рецензіях і відгуках - сподобалась характеристика "рожева" книга )))
Ця книга сподобається тим, хто любить відпочивати під час процесу читання, для кого це насолода... Легкі описи пейзажу, інтер'єрів, і проста побудова композиції- чотири лінії сюжету, яку обєднує дружба і яблуко, яке виринає то тут то там, і ніби воно магічно впливає на життя чотирьох подруг - львів'янок. У кожної - своя стежка, свій ритм життя, своє бачення на все... А ще книга зацікавила якраз вплетенням отого яблука деревяного, яке за словами героїнь - робота майстра Пінзеля, постать якого винирнула з забутої історії і закарбувалась тепер у мистецтві як найвища майстерність... Так як ця тема мені не байдужа і цікава,бо люблю подорожувати, вистаки його робіт відвідувала, та й у мене в місті є його роботи у музеях. Тому з задоволенням читаю те, що знайоме візуально. Я люблю коли чатаючи книжку, у мене  пробуджуються зорові спогади, смакові  і навіть слухові. Створити сприйняття інформації за допомогою асоціацій- значить підсилити враження від твору.
Не знаю чи справа в магії, напевне скоріше в магії мови автора, тому книгу приємно читати. Я хоч і не любительниця жіночих романів... але сподобалось.
А ще  розумію, що книжка мене манить у Львів, давно я там не була,ох... Чекаю весни і гайну на день погуляти...

Це продовження першої книги "Пів'яблука",яку я колись проковтнула за 2 вечори : про можливе і неможливе! а можливо і треба трошки чуда в житті, адже веселка - теж чудо !

Немає коментарів:

Дописати коментар