неділю, 21 лютого 2016 р.

"На посагу" від ТМ "Мережка"

Вітаю !
    От не втрималась і я від споглядання наборів ТМ "Мережка" і приєдналась до спільного відшиву. Не знала спершу на чому зупинитись: у них  уся серія дуже мені імпонує. Тай, коли була у Чернівцях, не могла не зайти у їх магазинчик. Так, як планую вишити усіх дівчат з цієї серії - на черзі "На базар", то канву взяла іншу - щось під льон- так щоб у всієї серії була одна основа.
Ось так виглядала моя підготовка:
Ось такий милий початок.
Люблю вишивати на пяльцях, оці - то такі уже старі, ще зі школи, коли вчилась вишивати гладдю, але чомусь найулюбленіші.
Від процесу отримала стільки задоволення: таке усе рідне і миле в цьому сюжеті. І мої подорожі в Карпати, і на Закарпаття...
А коли почала вишивати бекстіч, таки остаточно закохалась у цю серію. Не знаю, як художниці Світлані Балух вдається малювати такі трепетні сюжетики, які потім втілили дизайнери у ось такі схеми, милі рукодільницям. До речі, художниця з Івано-Франківська. Тому тема гульщини рідна їй. Ось її  малюнок:
І ось моя готова робота:



Мрію також, що створять ще ось таку схемку по її малюнку, який знайшла в інтернеті.

А поки: наступний мій вибір падає на сюжет "На базар": 

А ще я люблю вишивати на кухонну тематику. Тому скажу по секрету, до мене поштою летять ось такі сюжетики, теж "Мережки":

К-06 Натюрморт "le pourpre"

 К-07 Натюрморт "d`orange"


А планів... Ген -ген !  На цей  рік хоча б "Коляду" і "На базар" почати і вишити:

А ось цю красу залишу на 2017 :
   


 Бажаю усім приємного творчого  тижня !

1 коментар:

  1. Ви такий самий фанат мережки, як і я))) де б стільки часу взяти, скільки я наборів накупила?)))

    ВідповістиВидалити