неділю, 21 лютого 2016 р.

Огляд наборів польського виробника Orchidea

вітаю !

Вирішила написати свій огляд наборів польського виробника - Орхідея - "Orchideia". У мене два набори - 8160 та 8217 - Маки та Соняшники.
 Ось такі:

  Купляла  їх в українських інтернет магазинчиках. Придбані були в різний період, але ніяк руки до них не доходять.
  Розмір "Маків" - 20,5 на 26,5 см   і розмір "Соняшників" - 34,5 на 2 см.- трошки більший, ніж перший. Вишиваються на білій Аїді 14 каунта  з нанесеним фоном.


 Перший набір мене покорив простотою і беком.Ось поближче фото:  
  Ну я просто обожнюю маки, і бісером вишивала і нитками...Тому дивлячись на цей сюжет бачила поле, як колись у селі, коли гостювала в бабусі... Завдяки канві з таким фоном створються 3 d малюнок- картина. Дивишся на сюжет, ну ніби і зашито багато нема, лиш кілька квіточок і пупянків - але бачиш живий  багатий пейзаж. 
   Набором задоволена, але  певні відмінності: дві голки(беку багато) в "Маках", і одна чомусь - в "Соняшниках", оч і там беку немало! .Також нитки рівної   довжини і всі однакової - в "Маках", а в "Соняхах" теж довгі але залежно від кольорів - чомусь двох довжин?! Нитки бававняні,не знаю, якого виробника- не вказано, але на дотик хороші. Будем бачити як поведуть себе в роботі.

  Схема чорнобіла, велика  на листку а-3 двохстороння: з одного боку схема для хрестика, з іншого- схема бека. У "Соняхів" - на 2-х листках формату а-3, теж чорнобіла, якісна. Я люблю більші семи. бо не люблю сліпати і бережу очі. Тому велика схема для мене   +.
   Ключ до схеми на кожній частині схеми присутній, листки не треба перегортати чи робити ксерокс ключа. 
Єдине, що мінус значний для мене- органайзер - благенький : якщо потягти сильніше то зразу пасмо ниточок порве його.  Також недолік- упаковка- верх соняшників - обложки уже   прилип до кулька ))) но то сама найменша біда )))  На обкладинках наборів  видно відшив схем, тобто  я уже націлена на результат, який маю отримати.
Надіюсь, маки до літа відшию і похвастаюсь. Побажайте мені музи))...і часу)))).


Бажаю усім натхення на цьому тижні!

Немає коментарів:

Дописати коментар