середу, 17 лютого 2016 р.

Коробка для дрібниць - декупаж

Мої вітання !
Не пройшли у мене даремно ці вихідні ! Знайшла час трошки натворити- нафантазувати.
Зайнялась декупажем- то моя друга спроба.
А почалось  усе з цукерок Farrero rocher. Смакоту з'їли, а коробка залишилась. І викинути шкода, і класти щось у неї не дуже зручно: легко може усе повилітати. І тут прийшла ідея: зробити завязки. Буду складати туди різні дрібниці на зразок шамриків і всякого для рукоділля. Але потім сиділа і думала ну що їй ще не хватає тій коробці?! Краси!
І коли випадково зайшла на сайт Аграфки, то побачила гарну салфеточку з мухоморами ! Оце воно! Замовила і стала чекати! Правда лист двічі вертався в магазин ))) та пошта все щось напутає, але все таки я салфеточку отримала і почала творити!
І от що вийшло!

Хотілося, щоб коробка все таки була прозора знизу: щоб можна було розглядати скарби рукодільні, але і не всі секрети зразу показувала! Тому задекупажила лише верх і боковинки трішки.


 Що я уже в неї не пхала, І печенько до дня Святого Валентинчика, і ялинкові прикраси, які почала творити... але ще її таки не заповнила тим, чим планую:дрібницями всякими рукодільними.





Бажаю всім творчого натхнення!

Немає коментарів:

Дописати коментар