четвер, 28 січня 2016 р.

Коник - іграшка на ялинку

Вітаю!
нарешті я трохи себе дисципліную, щоб завершити ті маленькі плани - "хвостики", які полишались з минулого року! Їх не багато, але то схема десь ділась, а вишивати з монітору не люблю, тому на кожен процесик так бачу треба не багато: кілька годин і кілька вечорів.
 Ось одна малявка з мого -"довгобудівничого процесу" вишивки :

Схема Оксани - проводила СП .Загорілась нею ще в березні, і потім через чорнобілу схемку і кольоровий варіант бажаного я щось запуталась і  розгубила бажання творити!
А перед Новим роком знайшла цю конячку і таки після свят за три вечори виросла друга половинка коника.



Тепер він в процесі зшивання- виявився таким малюткою! На долоню поміщається! оце результат річного процесу ))) Треба ще набити його: зробити пузо )) і гриву!!!Надіюсь в кінці тижня уже буде готова ця іграшка ! 

3 коментарі:

  1. Ну й нічого що він маленький, він всерівно дуже гарненький! Уявляю який він буде красень коли буде грива та об'єм. Я захоплююсь всіма твоїми роботами!!! Золоті руки рукодільниці маєш!!!
    А ще запрошую стати прихильником моєго блогу http://art-departament.blogspot.com/ приходь у гості, завжди рада.

    ВідповістиВидалити
  2. Очень красивый конь! Очень мне нравится! Сама бы хотела такую игрушку.
    Роксоляна, а почему ты не даёшь активную ссылку на автора и ее страничку? Может она продаёт схему?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. извините, я забыла за ссылку. схемка бесплатная! автор схемки Оксанки, по ней проводили совместный отшыв вот здесь : http://www.stranamam.ru/post/10960017/?page=2#com83151941. Вышивайте с удовольствием!

      Видалити