понеділок, 5 грудня 2016 р.

проект "Фотопроект "100 чашек"" : чашечки 11-20

Вітаю !

Продовжую проект "Фотопроект "100 чашек"":
Зрозуміла, що найбільше горнят присвячено темі "Країни- подорожі":

  11. Ось цю я дуже люблю -Відень - Австрія. На ній зображено палац Шенбрун та імператриця Сісі і головний храм міста Штефандом.

12. Їй до пари потрапила якось випадково попросила знайти мені таку ж, якщо буде в іншій країні:Прага- Чехія.

  13. Потім зявилась з Австрії і ось ця кружечка. Тут уже Моцарт і ноти музичні, віденський бал... Ах ! Так і захотілось послухати "Маленьку нічну серенаду" 


   14.Ось це горнятко з Стокгольма - Швеція, дуже миле, зразу в думці пісенька  "А там олені, олені....Дивні створіння в них з мозгів стирчать коріння." Просила купити мені ще хоч одну таку кружечку, але не знайшли мої подорожуючі її (((


15. Ось ця з місця, де мріють побувати всі - Венеція- Італія. Вона трішки вища, від стандартних кружечок і дуже легка. Зображено на ній палац Дожей та базиліка Сан-Марко.

16. Ось цю мені подарували на день народження  з Болгарії.Вона розписана як всередині так і зовні. Зображено на ній усі найвідоміші пам'ятки архітектури Болгарії.
17. Ось ця з давнього містечка Шопрон- Угорщина. Вона має ложечку ))) до пари.

18. А цю мені привезла дівчинка Світланка, яка дуже любить мандрувати, з різдвяної подорожі. Кружка- чобіток не знаю точно звідки, десь з Австро -Угорських країв.


19. Це горня з котиками приїхало з Греції - з Салонік. З простого колоритного  міського риночку, де його було куплено.

20. А ось цю всі впізнають ))) Відомий символ - Пізанська вежа з м.Піза - Італія.

  Ото я як хочу помріяти - пофантазувати - поподорожувати- політати  зранку , то п'ю чай з однієї з цих красунь.

2 коментарі: