середу, 30 листопада 2016 р.

Лялька - мотанка

Вітаю !

   Взялась за продовження створення ляльок -мотанок. Вони кожного разу особливі. Ця у мене народилась як весна! Правда довго я не могла створити їй верх- волосся з косою, обсипану квітами.
Тканини льон і бавовна знизу, тулуб  - качан кукурудзи, і волосся  - з льону , практично все натуральне, крім стрічок, бусин і паєток.
Ось така заготовка тулуба з головою  та платтячка:

І ось уже готова мотанка:



 Ось така заквітчана дівчина у мене получилась.
 І на подолі теж квіти з стрічечок, прикрашені бусинами і паєтками.
 Волосся з клоччя. тяжко було пристосуватись, щоб сплести перуку: дуже кудлачиться.
 Ось коса руса до пояса  до землі, заквітчана знову ж таки квіточками.

  На дворі зима, у мене фотосесія з гарбузами, а дівчинка- веснянка )))
Р.S. одна дівчинка прокоментувала мій пост про цю мотанку в іншій групі: "Виток за виточком, вот ниточек строчка.Головку и ручки собрать надо в кучку. И всё без иголки,чтоб не было колко. А косу-до пят,женихи торопят. Красиво одеть и дать улететь."

Немає коментарів:

Дописати коментар