понеділок, 8 червня 2015 р.

Заколка/брошка з органзи

 Моя заколка з органзи !

      Нарешті я вернулась до свого блогу!
      Завжди  любила заколки. А тут побвчила заколки з органзи. Ніжність  цих заколок мене завжди манила. А органза тільки додає ще якоїсь легкості. Такі квіточки можна виготовляти і як заколки , і як прикраси для волосся. Тут головне ваша фантазія!

Взяла  підходящий кусочок  органзи, і почала творити :
1. Вирізала пелюстки (точніше кола) тієї величини, яку б хотіла в діаметрі квіточку - від великого до самого меншенького - скільки терпіння хватило.  Чим більше пелюсточок, тим пишніша квіточка буде.  Я хотіла ту, яку можна було одягти вдень, тому сильно пухнасту не робила.
2. Взяла свічку і кожну пелюстку обпалила над вогнем, тому що сама органза осипається,  Під дією тепла края пелюстки закручуються трішки догори і робляться трішки хвилястими.
3. Коли гора пелюсток готова - приступаємо до складання самого цвіту: формуємо квіточку ! Пелюстки можна зєднати гарячим  клеєм, або (так як у мене його не було), я просто пелюстки пришила один до одного і закріпила 3 коричневих бусинки - як серединку квіточки.
Витратила на все не більше 30 хвилин.

Ось такий шедеврик:




Немає коментарів:

Дописати коментар