вівторок, 13 лютого 2018 р.

Маки - мій перший набір з Китаю.

Вітаю !
Протягом січня у мене майже не було часу на вишивку, але я вже ж таки вишила китайський набір  маків. Купила його ще в 2014 році.


  Вишила десь 1,5 мака і дальше роботу закинула. По-перше, купляла роботу в інтернеті і не знала щл таке китайські набори. а тим більше каунт 11 !!! коли прийшла до мене посилочка з наробом, аж руки чесалися розпочати. Але, о мам-мія?! я коли розгорнула вишивку: такий великий розмір 70 на 30 здається. Потім придивилась до каунта тканини і настрій підупав... Почала вишивати в три нитки, і щось мені здалось, що  воно не получиться так, як заявлено на обкладинці і залишила набір...
     І ось цього року я його вишила, тай що там вишивати, то не льон і не домоткане полотно...Ще й в схему не тре дивитись, підраховувати... А ще підганяло процес бажання попрати вишивку, і поглянути,як же воно буде на фініші все виглядати.
Ниточок достатньо, навіть залишилось ще. І вони не хімічні. Не полиняли. Лиш було непривично шити бек в 2!! нитки. трішки грубо, але спробувала в одну нитку, то на квітці, розміром, як дві мої лодоньки, він просто загубився...

В принципі набором задоволена. Не скажу, що китайців більше вишивати не буду, але...





 Ось тут і було моє розчарування: у мене не всі позначки розчинились у воді, тай потік зелений колір фарби (з основи) на саму тканину... я відмочувала добу... і потім вирішила, що  якщо буду оформляти в раму, то і так видно не буде краєчки... Але крім розводів зеленого в мене полиняв і чорний, який став фіолетово... ну не знаю, як описати...  Ось на цій фото гарно видно ступінь "бедствия":


Хоча самі маки мені так подобаються... Думаю пофарбувати тканину маркером, щоб забрати цю линьку?! Що ви порадите? Як краще діяти і замаскувати основу? 

Немає коментарів:

Дописати коментар