понеділок, 27 лютого 2017 р.

Останній тиждень лютого: звіт

Вітаю !
Продовжую епопею з котами від Тані Марчукової.  Лютий + січень = 1 рожевий кіт )))) Тепер їх три!
Також беру участь в СП "Обкладинка на паспорт". Ось мій 1 етап:
І ще одна авантюра  "Васильковая роскошь", також шовчики. 1 етап : 

  Почала вишивати мій 1 китайський набір з маками в СП "Цветочные мелодии". Перша квіточка готова. Правда сумнівів у мене багато, напевне від себе додам бек, так як чогось мені бракує. Але, перш ніж щось змінювати, вишию спершу все все, а - тоді з оцінкою критика гляну на роботу і прийму остаточне рішення.


І ще одна моя радість: картина по номерах"Соняхи".Я її довго замовляла, три рази її не було, і ось нарешті вона в мене і по-вихідних я медитую за розмальовуванням. Спершу чогось була засумнівалась, чи получиться те, що б мало бути: так як на картинці на обкладинці. Але бачу що буде, буде таки так. Я обожнюю ці квіти. Вважаю, що вони мають"інтелект")))

Всім приємного творчого тижня! 

2 коментарі:

  1. Подсолнухи покорили своей красотой, хотя к раскраскам не питаю особой любви, но подсолнухи шикарные получаются.
    Маки интересные, тоже планирую попробовать китайский набор. За шовчиками будем наблюдать, что в итоге выйдет. Шустрой иголочки!

    ВідповістиВидалити