вівторок, 28 червня 2016 р.

Колискова для синочка від ТМ "Мережка"

Вітаю !
Нарешті ще один хвостик я закінчила: метрику для племінника.
Дуже сподобалась метрика від ТМ "Мережка" К - 22.

Сюжет по малюнку Світлани Балух. Такий мила і ніжний сюжет не може не припасти до душі!
Ось так вигляда розроблена схемка за даним сюжетом.



Єдине що змінила в метриці: крилечки не вишивала. От не можу пояснити чому: просто зразу ще в планах було так вирішено: зашила фон і все.
Трішки про сюжет : багато дівчат пишуть що через розкиданість хрестиків і детальки сюжету  трохи їм важко вишивати: повільно йде процес.
Щодо мене : одна насолода! Я трохи поспішала з роботою, але все одно старалась хоч трошки насолодитись процесом. Вишивала участками і зразу вишивала з переміною: хрестик  -бек- хрестик- бек... щоб не було скучно. Тому частина сюжету, де був бек, мене ще більше стимулювала до завершення процесу.



Колись ще раз вишию цей український сюжет. Сподобались символи - обереги: дуб і калина. Дуб: побажання здоров'я, довголіття, а також символ сили і мужності. А калина:  символ укранського роду і неньки  України.



Любуюсь ! Думала, яким шрифтом вишити імя та дату народження малятка, але скористалась шрифтом. який доданий до самої схеми. Лиш літеру "Д" пришила як готовий шамрік.




Ура! Готова!  І завтра я таки уже надіюсь натягну її і буде вона чекати часу дарування: уже зовсім скоро!!!!

Немає коментарів:

Дописати коментар