середу, 22 червня 2016 р.

спогади по білетиках ))

Вітаю !
Не знаю, чи ви такі самі завзяті мандрівники, як я (а я себе такою вважаю ))) ) але хочеться поділитись спогадами.
Виявляється, я таки крім тарілочок, магнітів (уже практично перейшло мені), виявляється фото доповнюють вхідні квиточки в різні екскурсійні об'єкти. Колись я хотіла зробити альбом - коллаж і використати якраз ці квиточки (все таки ця ідея мене не полишає, можливо я її і втілю в життя ). Недавно проводила генеральне прибирання і знайшла в окремому альбомі якраз ці маленькі клаптики спогадів. Дуже любблю коли на квитку зображено якийсь витвір мистецтва того чи іншого музею, глянувши на який згадуєш довгу мандрівку залами музею. Не знала, що зорова память витягує такі теплі зорові образи, навіть від часу не побляклі!
 Ось те, що протягом кількох років з вибраних вхідних квитків






Ось так я знову "помандрувала" ))) віртуально!!!І розумію, що в деякі місця я поверталась не один раз і хочу ще !!!
І буду додавати "нові спогади":


1 коментар:

  1. Привет, тоже не могу расстаться с билетиками, а билет в музеи Ватикана просто ношу в сумке. а магнитики тоже уже "отпустили" :-)

    ВідповістиВидалити