середу, 20 січня 2016 р.

план 2016


Вирішила, що в голові не тримаються думки і плани: по черзі то міняютьсяя...то знову ідеї витісняють одна одну... Ох. уже ці творчі люди!
 Тому склала приблизний план на цей рік. щоб хоч якось рухатись по прямій  ну хоч якійсь лінії.
Ось такий коллажик:
Надіюсь більшу частину осилю і навіть ще щось навитворяю !
а ще у мене великий "хвостяра":
На 12 місяців по одній картинці . Усе минулого року не змогла подужати: вишила лиш 2 з половиною )))

І ще  маленькі проектики: 

- для фермуара:

- для дому
- і дві непланово :




 - на ялинку:
 - і як без когута- якийсь пінкіп
ось таку красу- панно для НР:


- і просто експеремент:
-обовязково тубус для олівців: ось ця робота мене надихнула:
- в подарунок фермуар з якобинською вишивкою:

- ще хочу магічний шар:
і ще для своєї кухні після ремонту :
 -  підготувати набір для вишивання:





Успіху мені в наполеонівськи планах!

....і чуть не забула з такою вишивкою мішочок для білизни в дорогу: 
і ще  куплені 3 схемки: 


Здається, все )))))


2 коментарі:

  1. Ого які плани!!! Молодець, скільки всього гарненького. А я ще в минулому році почала вишивати сердечко Ангела від Іри і застрягла, складні у неї роботи. Дістала учора і не могла згадати як ті крила вишивати(
    Бажаю здійснити усе задумане і отримати задоволення від процесу та результату!)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. а я тільки роздрукувала МК Ангелика поки ! дякую і Вам закінчити Ангелика з натхненням!

      Видалити