середу, 23 грудня 2015 р.

Новорічна кулька на ялинку з медвежатком !!!

і знову новина !

Повернулось натхнення і я почала знову творити!
За два дні вишила мінікартинку з своїх давніх хочушок і викреслила з списку  справ.
Якось легко пішла ця вишивка, може просто я уже давно не вишивала міні-міні!



 Ось і підглянула ідейку з ялинковою кулькою! У мене поки немає вишитої іграшки!

тепер у мене маленька "казка" на ялиночці. 

 Крім вишивки медведика, вишила ще одну частинку для задньої частини кульки, а решту прикрасила тканиною, на яку вручну нанесла нотну партитуру пісеньки "У лісі, лісі темному..." та "Ой хто, хто Миколая любить..."
                                               

І хочеться снігу !!!!! Це вперше у мене таке бажання, бо зими я не люблю! Але, а-у-у-у-у! настрій, ти де?


Немає коментарів:

Дописати коментар