суботу, 12 грудня 2015 р.

Підставка під горнятко !


 Продовжую творити !

Якось склалось так, що не люблю, коли усе йде шкереберть, не біжу в магазини, щоб зняти стрес, тай шопоголік у мені так і не народився(((
 Але коли край і межа емоційності, я йду в магазин посуду ! От що мене заспокоює, хоча знаю, що все що мені  потрібно на даний час, уже у мене є на кухні аж з запасом ! Але ! хтось купляє взуття, хтось білизну,хтось шубку...
 А ще ця пристасть якось "вилізла" в іншому - багато подорожую, от і магнітів уже було доста, то я почала привозити для себе інший сувенір на згадку - горнятко!
Ох, і назбиралось їх у мене уже багатенько... Зранку встаю і виділяю 5 хвилин для спокійного входу у новий день - так я  називаю чаювання.  Тримаю в долоньках чашечку і грію руки, навіть якщо на вулиці літо, а також поринаю у теплі  спогади. повязані з тим місцем, звідки горня привезла.
Деякі з кружечок  час від часу мандрують з дому в офіс )))
 І от вирішила зробити підставку під кружечку чаю на стіл. Купила заготовку:  пластикова підставка з місцем під вишивку  від південнокорейського виробника DOME Craft.
Почала вишивати дуже швидко, та й що там вишивати - діаметр вінілової канви - 7 см !


В процесі роботи щось з ободочком навкола діло не йщло, заступорилось. Ніяк він не получався кругленьким. Робота затягнулась через це на три місяці. І тут одного дня я за півгодини усе завершила. Ура! 
А ось уже готовий результат у мене в офісі:
Кружечку цю мені подарували: ручна робота, привезена зі Львова!  
Запримітила її ще в лютому 2014 року в "Львівській копальні кави", коли ми їхали у мандри, Вона мені впала в око, бо  тут киця - зелена !!! А я, я просто обожнюю котів! І от мені цього року у вересні 2015  подарували цю красоту!
 Тепер вони знайшли одне одного! Хіба не красиво:
А ще просто похвалюсь : то не одна киця в мене на офісі - теж  подаруночок на день народження,  але  2014 року: 

І така красива підставка для неї - теж подарунок.
 Так як я рукодільниця - творю і витворяю ))) - то тепер у мене є символ дикоративно -прикладного мистецтва, а ще - оберіг. Адже  вважається, що чотирипелюсткова конюшинка несе велику удачу. 
Так , 
1 пелюстка - це надія,
 2 - віра, 
3 - любов, 
а четверта - то велика удача! Дай Бог!!!!!

Я полюбляю чай квітковий,
Він має ніжний аромат,
І настрій цілий день чудовий-
Такий від чаю результат!
Ось так я затишно чаюю!!!

Немає коментарів:

Дописати коментар