понеділок, 19 січня 2015 р.

Флеш- подорож : як усе починалося ! день 1: Львів - Бергамо

ІТАЛІЯ :Бергамо - Мілан - Верона- Падуя-Венеція

МИ + ранці за плечима  і + Європа!

... Як усе  починалось ))))

Досить дотепний спосіб створити щось навіжене. Попервах, це були просто невеликі балачки «а слабо…?», - як для такого дуже поважного товариства: 4 шалених !!!  Але потім зорі зійшлися якогось ш-а-л-е-н-о-г-о дня ...І ми почали дуже ретельно добирали маршрути мандрівки.
    Одією з найбільших інтриг роботи над подорожжю було оте шаленство «волочитися по світі».  Навіть ніхто не думав  про такий продукт як «кінцевий результат», хоч усі працівники туризму чи дотичні до цього святого діла !  Ми, звісно робили припущення, але впевнена – точного результату не передбачав  ніхто з нас. По перше,  все вражало масштабністю задумів і планів! Що ретельнішою була підготовка до подорожі,  то більш вражаючим мав бути результат.  У авторів – натхненників (а ними були ми )  були усі відтінки  позитивних емоцій і в планах-щасливе завершення запланованого! Шквал емоцій і піднесення !!!!!!
    Чомусь випала Італія: небагато переїздів, та й куча всього поруч…. А ми - "любителі цієї справи". Та й чому - Ні ? Італія - справжній дотик до мистецтва !
    І так мрія про подорож з ранцями Європою перетворилась у процес. Захопливий процес!!!! Чесно кажучи, я не очікувала такого разючого бажання втілювати мрію в життя. Ми активно працювали над нашим планом мандрівки. Гадаю, свою роль зіграв дух авантюризму і віра в те, що все можливо!!! Адже хтось уже частково там був, хтось уже брав участь в такому "заході", а для когось уся ця затія була в новинку!!! Ідея була надзвичайно проста: купити білети, забронювати готелі і насолоджуватися складеним маршрутом! Ну що поробиш, коли творчість «пре» ))) і душа ВИМАГАЄ нових вражень !
     Так нам вдалось охопити за 4 дні і 3 ночі аж 5 міст : Бергамо, Мілан, Верону, Падую та Венецію з карнавалом !Уху !  Все й одразу: і нічого не пропустити, адже  обов'язково навпроти кожного пункту в списку "Що побачити"   була галочка "must-be"".
       Хай ця мандрівка і не є притензією на подорож навколо світу (...над цим теж колись треба буде подумати )) ), але вона вийшла, повірте, доволі пізнавальною.
       Я хочу поділитися приємними враженнями від усього нашого «екскурсійного процесу» , і це, напевне, і був наш секрет успіху - у втіленні такої авантюри. Зібрались люди, доля яких нероздільно повязана з мандрами (туризмом). Тут поєдналсь досвід, знання і ерудиція.

День 1.

Львів (Україна)- Бергамо (Італія) !

Приїхали з нашого файного міста  у Львів. Той день нас порадував  затяжним дощем ... політичним піком подій в нашій державі... і хвилюванням сердець: у нас такі події на Батьківщині, а ми зібрались у мандри... Можливо, якби усе не було заброньовано і оплачено, ми б так і не втілили  свої задуми.
      Бродили Львовом, купили  блакитно-жовті стрічки і прикріпили на ранці, посмакували філіжанкою кави у кавярні(не зробивши цього, покинути Львів неможливо),  і вирушили в аеропорт.
       Сідали в літак  і розуміли, що душу переповнює піднесене хвилювання усіх товаришів по щастю ))) . летіли компанією  wizzair.com, тож нічого особливого не чекали. політ як політ.
       Вечірня посадка ... Це перша мить, яка мала б виправдати усі докладені попередні зусилля.  І коли побачили з ілюмінатора  літака вогні Бергамо – ах! - стало зрозуміло, заради чого все це організовували. Звісно, заради такої  краси! Так красиво - красиво! Не знала, що красиво і неймовірно класного буде ще багато!!!!!
      Маленьке італійське мічтечко Бергамо здивувало давніми знайомствами. Земляцтва зустріли ми тут багато. Спершу зустріли отця Ігора, з яким мандрували на Святу Землю - і це лише в перші хвилини, коли вийшли з трапу ))) Потім розговорились в автобусі, питаючи дорогу до готелю, з жінкою, яка живе  у нашому рідному місті та ще й  у моєму районі!
    Багато цвіту нашого по всьму світу ! Так позитивно, ніби знаками з неба, починалась подорож ! Все обіцяло бути неймовірно казково і по домашньому!
   Коли вийшли з автобусу- квиточок купили ще в аеропорту в термінал  за 2,10 євро,-  в Нижньому Бергамо  побачили Верхній Бергамо! Тож квиточок цей на проїзд  ще нам у подальшому знадобився ) , щоб піднятися у Верхнє місто. Білетик   дійсний протягом 90 хвилин від часу першого компастування, і, дозволяє скористатись фунікулером. Доречі, фунікулер збудований у 1887 році і досі зєднує дві частини міста, проходячи  через кільце оборонних стін давнього міста. То ж ми встигли добратись вгору і  одночасно помилуватись  містом - такий собі "мініекскурс-ознайомлення".
     Почали шукали наш покій - готель B&B Entro Le Mura. Це виявилось не дуже складно - і ми нарешті доволочились ))) , бо ці італійські вулички так і манять зазирнути вглиб,  і свідомо збивають з маршруту: думаєш, я лиш зазирну і - ого!!! - цілий квартал пройшов !
     Зважаючи на ранню годину -  була лиш 8 вечора !, громада  вирішила обов'язково погуляти нічним містечком.  Хоч півгодинки!  Ми ж не приїхали, щоб  валятись в готелі ! Ноги на плечі  і - вперед! Хоча, ні, ноги на плечі - то буде на 3 день ))) в той вечір душа просто  кричала: "ХОЧУУУУУУУУУУ !", -  і це вже був великий стимул !
   Я навіть не сподівалась, та й напевне, і вся наша компанія, скільки знахідок відкриємо ми для себе у цьому маленькому, але розкішному містечку !!! Воно мене покорило ! Стільки тут усього для нас, допитливих туристів, що наша вечірня прогулянка перетворилась у мандрівку-нон-стоп !!!
 Є в цьому місті те, що очима не вловиш, просто треба відчути: якась особлива атмосфера, яка переносить тебе у минуле, далеке далеке...
 Площу Веччі  прикрашає фонтан Контаріні, який подарував місту 1780 року венеціанський мер Альвізе Контаріні.

Так виглядає Нижнє місто у вечірніх вогнях:

Нижнє місто (citta bassa) ховає давнє серце  - Верхнє місто (citta alta) за Венеціанською оборонною стіною. Будівництво стіни почалось у 1561 році і завершилось у 1592 році,  поглинувши цілий статок з венеціанської казни, при цьому було знесено велику кількість памяток архітектури. Бергамці протестували, але стіну все ж побудували. Іронія долі: стіна жодного разу не піддавалась нападу. А потім у ній, як в обороні, уже не було потреби. Довжина стіни – 5 122 метри !

Від надміру емоцій  ми просто стомились  і пішли на ночівлю у свій готельчик.

Щодо готелю, просто вражені відкритістю господарів.Тут панує Ангел Гостинності, повірте. Плюси - до головної площі Веччіа -  максимум 5 хвилин іти. А також ще один плюс: готель - історична будівля  17 століття, відреставрована в середньовічному стилі і справляє враження маленького замку. А це додає якоїсь романтики і настрою на наступний день.  Та й не приїхали ми знімати програму "Ревізор".
     В вартість номеру входив смачнющий сніданок з пухкими (правдиво, щойно з печі) круасанами і фруктами. У нас були апартаменти на 1 поверсі з склепінчастою стелею і вязаними пледами на ліжках, це створювало атмосферу затишку, а зранку ми ще більше були вражені : з нашого номеру можна було вийти прямо у дворик - сад, щоб попити кави  і помилуватись  краєвидом:

Ну хіба не вдалий початок нового дня? А знову мандри кличуть...