вівторок, 16 січня 2018 р.

Клімт "Поцілунок " - ФІНІШ !!!!!! СП "Долой долгострой-2"

Вітаю !
Ура, ще в 2-ій пол. листопада я завершила цю роботу! О, як я милувалась і зараз милуюся цією картиною ! 2 половина процесу - це була одна насолода! Я просто пришиваючи кожну намистинку, милувалась як "росте" робота, як лягають одна при одній бісеринки, як красиво в кольорах... Тоді ще робота була обмотана харчовою плівкою, щоб не пошкодити з боків холст. А коли  зняла все "обмундирування", я була в повному ЗАХВАТІ!!!!!!!!!!!!!!  Як незашитий фон доповнив вишиту частину, все поєдналось і ось результат:

                                                 

                                                    
  Ось уривки з екс-постів мого процесу вишивання: " ... бажання завершити роботу просто стимулює і підганяє в швидкості.;...Чим більше вишиваю тим більше мені подобається результат." 
   Трохи таки важко було проколювати холст, уже 2 голки "загинули" в нерівній боротьбі. Думаю, може я не під тим кутом проколюю, і через це вони ламаютьсяТрохи звичайно дратує, що один з прозорих золотистих кольорів бісеру дуже не рівномірний: різні розміри самих намистинок...  

                                      

                                      

                                                        

                                                     


  Уже  потім, коли перевалив за половину мій процес, було виставлено відшив  Натальи Волковой на сайті виробника "Волшебная страна". І тоді зрозуміла, недоліки мого набору, точніше бісеру, який був вкладений в набір. Нижче подаю відшив з сайту:


  Так, я згідна, є багато плюсів у наборі:                                         
  Ось таке печальне порівняння (((. Все видно неозброєним оком.
- дуже якісна репродукція картини  +  
- холст  якісний , туго натягнений на раму і фарби не осипаються, не розмиваються, навіть можна розпороти і знову вишити - холст від цього не постраждає (мною провірено !!!).
- бісером укомплектовано навіть більше ніж на 10 % для запасу.
- в наборі є все, крім ниток для бісеру.
- ще один плюс: це гарний подарунок для рукодільниці в гарній упаковці.

Недоліки:
- у моєму наборі була зовсім інша комплектація бісеру !!! і тут треба намалювати смайлик який в істериці бє кулачками об землю і заливається сльозами... І це було моє розчарування!
    Я коли почала вишивати, у мене було два золотистих прозорих бісери: вони відрізнялись один від одного на 2 тони по відтінках, а на картині preview  це був жовтий непрозорий!!! і золотистий прозорий.  Мої два кольори просто зливались (((((((( і я  відклала роботу на довго... Написала лист виробникові, сама підібрала в магазині бісер і почала вишивати. Потім дуже здивувалась, коли отримала лист про те, що виробник надішле мені бісер потрібного кольору, що і було виконано. Дякую виробнику за такий крок назустріч покупцю. Шкодую, що інший бісер я не замінила на кофейний, як у відшиві Натальи Волковой ((( бо не знала, що саме такий бісер використано у першовідшиві. В preview цих деталей не видно. Шкода. Варіант оригіналу мені дуже сподобався. там немає прозорого бісеру, лише матовий, у мене ж і зелений, і рожевий, і голубий, і фіолетовий , - усі прозорі!!! Якби я знала,то зразу б замінила усі прозорі на матові, особливо з  прозорого золотистого на коричнево-золотистий матовий.
 Звичайно, це не критична різниця, але так би хотілось, щоб усе було ідеально красиво! Хоча я результатом задоволена,але все таки лишився якийсь осад гіркий щодо комплектації набору саме бісером... Ех... 

2 коментарі: