четвер, 2 листопада 2017 р.

новорічна іграшка "Медвежонок" від "MIKаA"

Вітаю ! 
Купляла в інтернетмагазині тканину для рукоділля і побачила ось таку заготовку під бісер  для виготовлення ялинкової прикраси. Що сподобалось: є штрихи під коло, щоб гарно рівненько було зшивати іграшку. 

   Вишилап  бісером, який був в запасах. Цілий рік вона в мене пролежала наполовину зібрана, так як я просто зшила дві частинки і набила холлофайбером. Також пришила білу тасьму  з помпонами, ніби сніжки навколо ведмедика. Але іграшка ну ніяк не дивилась, напевне через те, що не було форми кола, якась  деформована... Навіть фото попереднього варіанту не зберегла, як було. 
 І аж цього року я вирішила оформити її в пінкіп. Ось такі заготовки зробила :


Зшила докупи дві половинки і прикрасила шнурами, які заплела спершу в косічку, а потім пришила на пінкіп.  Ще замовила в дуже доброго продавця бусинок, щоб він мені висвердлив бусину потрібного діаметру, щоб влізла петелька для підвішування. Пофарбувала бусину частково в білий колір, ніби снігом припала,і потім полакувала. 




І зворотній бік :


Помітно, що  свято наближається, і я вся в новорічних процесах, яких, як на цей рік, дуже багато ))) Буду ще вас радувати найближчим часом !

2 коментарі: