середу, 1 листопада 2017 р.

новорічна откритка від Нової Слободи "Скоро Новий Рік!" (Артикул: ОР7511)

Вітаю ! Сьогодні у мене незвичайний набір від виробника Nova Sloboda (Україна): набір для креативного рукоділля "Скоро Новий Рік!" (Артикул: ОР7511). Знаю, що до деяких дівчаток вже прийшла в гості зима, тому я з новорічним сюжетом: готуюся !!!
Розмір роботи в см: 15x15. З цим набором беру участь в СП "Рік стартів 2017" - Жовтень!



Опис: У набір входить: бісер Slovenska Busa (2 кольори), муліне Palmira 180 (17 кольорів), картон щільний не мнеться і не стирається під час тримання пальчиками вишивки з нанесеним фоновим малюнком і перфорацією (на упаковці зазначено пластик з нанесеним фоновим малюнком і перфорацією) , стрічка (1 колір), рамка, голка для вишивання бісером, голка для вишивання нитками, нитка для вишивання бісером, нитковтягувач, кольорова схема, інструкція.

Це набір для створення новорічної листівочки.
Вишивати легко, так як є велика кольорова схемка з яскравими символами і ще на перфорованому папері є нанесены кольори під кожен колір ниточки. Дуже спрощує процес вишивки! Але при цьому я примудрилася: сплутала кольори: і сніг у мене під ногами сніговичка трохи синій, а не білий, але пороти не стала, так як хвилювалася за цілісність перфорованого паперу. Дуже боялася пошкодити основу для вишивки, так як розуміла, випрати не буде можливості, і що б кінчики перфорованого паперу не заламати. Корочче, спершу була обережна, але потім зрозуміла: дуже якісний, щільний папір! і малюнок не розпливається під руками.
Дуже продуманий набір до дрібниць. Подбав виробник про вишивальниці.
Ниточки мені сподобалися. І ще багато ниточок залишилося і бісеру.
Ось фото ближче процесу:
  

Фото без бека:

І як бек прикрашає вишивку:


Ось цю пташку, кардинала, якщо його так можна назвати, я відразу не злюбила ((ну навіщо вона там така якась незрозуміла, краще б був один сніговик і мені було б досить сюжету: він собі йде між ялинками сніжною доріжкою))) і вибирає ялинку для нарядів))) птаха цього я вишивала в найостаннішим і сподівалася, що може замість нього вишию кущик/деревце ... але не так уже й просто з перфорацією посперечатися, дірочки вже на основі під вишивку 
є,  і тому, або треба  було проколоти ще трохи  їх для вишивання кардинально іншого  нового елементу сюжету, або ... я так і побоялася проколоти і зіпсувати основу під вишивку, тому вишила цього дивного птах (((якщо колись повторю цей сюжет то буде на канві тільки сніговик і ялинки)))

У кутах листівочки є такі жовті квадратики, повністю зашиті, але я вишила тільки один колір, захотілося легкості, так як мені здалося що аж надто обтяжують ці повністю зашиті квадрати сам сюжет вишивки. Нехай пробачить мене розробник набору, але я так захотіла.
 листівка від Nova Sloboda -снеговік

На сайті виробника є МК для збірки листівочки. Дуже легко, але у мене дівоча пам'ять і я спершу приставила панельки для рамки тільки з одного боку і примотала їх стрічкою (((потім вже зрозуміла що мене не туди занесло, так як "запчастини залишилися")))

на іншій стороні є така картинка з красивим текстом:



Ось такий у мене позитивний новорічний сюжет! Дуже задоволена цим набором!
вже пригледіла на наступний рік може вишию до нього пару:

Приємних робочих буднів Вам!


Немає коментарів:

Дописати коментар