вівторок, 5 вересня 2017 р.

Матрьошка - майстер-клас по шовчиках !


   Вітаю, Вас ! 
  Матрьошка" - шовчиковий процес, або як я б сказала майстер -клас по шовчиках. 
  Вишивка по схемі Ежихи-рукодельницы, Ирины Нескородеевой.
  Вишивала в спільному процесі  дуже давно. Дуже сподобалися деякі шовчики.
  Підбір ниточок і бісеру -самостійний, за настроєм. 
Напевно, в ту мить, коли йшов процес вишивки тоді ,по ходу,  і  підбиралися кольори.

  Ось ще кілька фото самого процесу:


Заступорила мене хустка на голові, просто губилися очі на схемі, і тому залишила процес вишивки не завершеним, але все таки повернулася і закінчила.

У підсумку, хустка найбільше мені і подобається!


   По центру повинні були бути всі три квіточки одинакові, але мені і так і так подобалися вони, тому 2 вишила, як повинно було бути по схемі, а одну, середню, для себе залишила такою "недоробленою" - милуюся!


  Зрозуміла, що деякі з цих шовчиків повторю, але вже як елементи на якійсь  інший вишивці. 
Хороший був для мене МК! Дякую автору схемки за досвід!
І ось вже випрана, випрасувані:




Немає коментарів:

Дописати коментар