понеділок, 13 лютого 2017 р.

Единоріг. Чарівна Мить - фініш!

Вітаю !
 Единоріг (594) від Чарівна Мить  завершено! Вздихаю з полегшенням. Щось спочатку мені важко йшла робота, тому відкладала, трохи знову ковиряла... знову по колу... і ось цього місяця взяла себе в руки і ура!!!!!!!!!!!!!!!!! Я завершила цього красеня.
  Щодо виробника, "Чарівної миті". Ой, скажу правду: дуже втомила мене кольорова схема(( Нє, ви не подумайте, я за колір, але там світло голубий і світло сірий, ну кашмар для очей!!! Для чого так ускладнювати, і так то в 1, тов  2 ноточки півхрестик, то хрестик в одну... Но ці позначки мої очі просто втомили... Це не перший набір цього виробника, який я вишивала. Висновок: мені  легше даються набори виробника Dimensions, і якщо мені кажуть протилежне, запитую чи вишивала щось і що саме  від ЧМ.
     Щодо самого набору, то ниток хватило, ще й на ще 1 вишивку вистачить, крім ниток. які світяться в темноті. Ой, щодо них, то я перший вечір виключила світло  і просто гладила роботу: якась вона містична в темноті, завдяки ниточкам Madeira, які світяться в темноті. Ще мені дуже в їхніх наборах подобаються голки, от люблю і все))) Бека в наборі мало, тому за вечір його здолала. До речі, чомусь не вказано, якої фірми металік - золото використано, дуже мені сподобалась якість цієї  ниточки.
    А ось і закінчений процес:

 Лежать у мене на 0,5 % початий набір того ж виробника "Мальви"... жде, щоб я знову зібралась з духом:



Немає коментарів:

Дописати коментар