суботу, 14 січня 2017 р.

іграшки -артишок на ялинку від ТМ "Діамантові ручки"


Мої  Вітання!
З Святом Василія!
Хай родиться в полі 
жито й пшениця! 
Хай хліб-сіль будуть
У Вашій світлиці.
Щоб Ви в своїм домі
Всі були здорові

І щоби було  у Вас 
Усього доволі !
Хай сипляться гроші-
Вам дощем із неба 
Й Господь посилає
Усе, що Вам треба!
Хай щастя стукає у двері,

Хай заходить до оселі
Радість, злагода та спокійй
І любов на довгі роки ! 


Ще маю нагоду написати маленький відгук про ось такі набори від "Діамантових Ручок".
Їх купила аж 4 різних види:
Певно то було на 8 березня такий міні- подаруночок )))
ось склад набору :
- 2 відрізки тканини - ситець,
-пінопластовий шарік,
- стрічки - ширша і вузенька - різних кольорів,
- булавки,
-інструкція.
все складено ось в такі пакетики подарункові.



 Спершу я почала з синьо- червоної іграшки. Трохи іструкція дуже стисла- поміг google )))




   Ще у мене зауваження: чомусь в одних наборах більшого розміру пінопластовий шар,в інших  - меншого. Тепер не можу доробити ще 1 іграшку через це: чекаю поки до нас привезуть такого розміру шари, щоб уже усі були однакові на ялинці. Хоча це не принципово.

  В зеленій іграшці заявлена тканина, одна і таж але двохстороння: я теж одну частину замінила на білу стрічку. Щось мені видалось, що так буде яскравіше. За те другу частину тканини я теж використаю на таку ж іграшку. Можливо уже не з білою, а з іншою стрічкою. 
                                     

  В блоге в Ольги прочитала про такий набір і вже частину іграшки зробила, але мені сподобалась її ідея замінити широку стрічку, яка мала оперезувати іграшку по екватору, на тканину, з якої і робила саму іграшку. так мені більше подобається.


   Ще чомусь у жовто-голубому наборі заявлена тканина жовта в крапинку, а насправді- дві однакові. Зараз шукаю якусь цікаву тканину чи стрічку в горошок, щоб замінити.

                                     

  В рожевому наборі мені чомусь не хватило тканини((( Тож буду думати як зробити обідок. хоча я дуже економно використовувала.
   Але, в принципі, я задоволена результатом.

Немає коментарів:

Дописати коментар