вівторок, 13 грудня 2016 р.

проект "Фотопроект "100 чашек"" : чашечки 31-40

Вітаю !
І знову я з горнятами - продовжую свій забіг на 100 кружечок- чашечок )))

Багато кружечок купляю в магазинах, особливо в Епіцентрі і Сільпо, коли просто так проходжу повз відділ: тути не заходжу, але ж кружки стоять попри прохід !!!!!!!! і в цьому моя біда - рука сама тягнеться, чесно. Ось ці так і купила:
31. Ось ця з узором "огірочки ":

32. Ось цю я купила, коли чекала весну і хотіла зелені:

33. Ось ця  з кульбабкою, точніше одуванчиком: 

34. Цю ще купила, коли підробляла в школі:

35. Ось цю я купила спеціально: тут ангелики Гапчинської, а їх я дуже люблю :

36. Ось  з цієї я пила чай на обід колись на іншій роботі. Купила, бо дуже люблю соняхи і рожевий колір ))))

37-38. Ці мама купила, щоб можна було їсти кашу (я люблю манну кашу дуже рідку і бульйон ще з них їм):

 Знову продовження  серії "подорожі-країни":

39. Ось ця з мальовничого краю - Коломиї. Я декілька разів була в музеї "Писанки" і купила собі це горня з писанковими символами.В середині кружечки є напис "Писанка".


40. Ось з цієї не пила жодного разу, бо вона най-найменша з усіх горняток. Манюню  прибула з Риги - Латвія. Вона з котом.Для порівняння поставила нормальну кружечку:

Ось так я чаюю )))




Немає коментарів:

Дописати коментар