вівторок, 1 листопада 2016 р.

Процеси листопада 1 тиждень

Вітаю !
Завершила свою участь в СП

Схема авторська - автор Таня Кокорина. У неъ серыя феєчок: "Фея світлячок" (схема безкоштовна),"Квітуча фея" (схема безкоштовна).
Розмір : 79 на 95 хрестиків. тканина - рівномірка українського виробника, також паєтки в формі квіточок і бісер золотий. Ниточки не по ключу.  Схема розроблена за малюнком художниці  Delanssay Cathy ( http://en.laffichemoderne.com/33_delanssay-cathy )




І ось результат 3 вечорів:
 І вийшла вона в мене жовтенька ))) як сонечко. Вишивала на українській рівномірці.
 Правда я не придумала, як її оформити. Може у вас є їдеї ? В раму точно ні.

    Почала новий новорічний процес у спільному проекті "Гном-сказочник"  за схемою Вероніки Павлової, ось такого гномика .Розмір  79х133 хрестиків. Взяла голубу канву з люрексом. Завтра покажу 1 етап. 
Перший етап ковпака гнома дався мені містично: кілька разів випорювала... і що там складного, просто постійно не могла вкумекати з підрахунками хрестиків )))) 
Але таки 1 етап мені підкорився.
   
   Ще один мій новий процес авантюра "Морозний ранок" (Авантюра "Морозное утро") проходить в групі Творчество в стижках. Схемы от "ДоминО".Буде вона вишита срібною ниткою з ниткою морської хвилі на коричневій канві. Авантюрка в три етапи. Розмір мотиву: 72 * 72 хрестика. Форма: неправильний восьмикутник. Техніка: декоративні стібки, бісер. 
Всім творчого тижня!

Немає коментарів:

Дописати коментар