суботу, 10 вересня 2016 р.

Процесси тижня!

Вітаю !
Щось осінь мене захопила новими процесами і "хвостами", якщо їх так можна назвати:
1. Почала процес вишивки "Сойки" - автор Юрова Ірина, мій першовідшив.

Ось початок:

Також продовжую роботу  над авантюрами:
 "Свет звезды" за авторською схемою  Ксенії Дмітрієвої  вишиваю  ЧЕХОЛ ДЛЯ НОЖНИЧОК!Мій 1 етап:

"АЛЕНЬКИЙ ЦВЕТОЧЕК" за авторською схемою Юрової Ірина - поки тільки підготовка - сьогодні планую вишити 1 етап.
- авантюра "ТУМАН"   також за авторською схемою Юрової Ірина:
 Залишився 1 етап, але я щось придумала собі по іншому, так як ці дві аванюри будуть оформлені в один фермуар. Хочу їх якимимсь елементаи поєднати, але поки не просунулась з першою- інша мусить почекати.
   
  Також шию дуже дуже слимачковими кроками мого єдинорожка:

Також замало мені було тих процесів, вирішила, що треба ще щось творити ))) Беру участь в СП "Морськими просторами" ось з такою роботою:

 

 І ось початок:

Здається, на даному періоді цього буде достатньо ))) Короче, насичені  вечори у мене)))

Всім приємних вихідних !!!!!! і хай наступний тиждень радує теплом!!!!!!!!!!!!!

4 коментарі:

  1. Дорогенька Мурашка як завжди не сидить без діла. Процеси дуже гарні! Рівних хрестиків!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Ой, как мне нравятся бисерные процессы! и птичка чудесная - синяя птица счастья

    ВідповістиВидалити