середу, 28 вересня 2016 р.

огляд набору ВДВ "Червоний мак" М-0131

Вітаю !
   Вирішила зробити огляд набору, який я придбала недавно бродивши по просторам інтернету, і натрапивши на обкладинку цього набору. Сюжет мені сподобався, я просто люблю маки. І от пошукавши виробника, я дізналася, що це фірма "ВДВ" - Україна,  яка заснована з 1992 року. Ганьба мені не знати українського виробника по рукоділлю. Але виявилось що фірма лиш з 2013 року почала виробляти свої набори для вишивання нитками і бісером, а також виготовляти прінт-канву під вишивку. І ось я уже власник ось такої красоти :
 Набір називється "Червоний мак" (Red Poppy) М-0131.
  Склад набору: кольорова друкована схема - ой, яка вона якісна і не розпливчаста, всі значки на місці і головне (для мене) не маленького маштабу, а покрупніше ))) щоб очки мої не змучувались.

Плюс набору (що мене дуже здивувало і зацікавило бо не повірила коли спілкувалась з менеджером, зробивши інтернет замовлення) нитки - муліне ДМС, красиво розкладене на органайзері (бо страх не люблю змотані  в пасмо ниточки: розбирай собі як хочеш(((  а я ж люблю порядок))) ! Бачу у "ВДВ"є свої органайзери з лінієчкою для вимірювання канви, на 15 кольорів, а в наборі 17 кольлорів, от і не помістились усі на 1 органайзер. Но це не біда, головне той маленький ніде не загубити між рукодільними запасами )))
Також хороша голка, бо коротеньких я не люблю. Канва Аїда 14, хорошої якості, накрохмалена, і білосніжна!!! не сиплеться, хоча і не обкидана як китайські набори. Думаю, що краще б дивився даний  сюжет  на рівномірці, але ж не всі на ній люблять вишивати. Тому я теж не буду міняти канву, вишию на тій. що заявлена виробником і похвастаюсь чудовим сюжетом.
  

Немає коментарів:

Дописати коментар