пʼятницю, 29 квітня 2016 р.

огляд набору фірми ТМ "DANTEL".(Украина)

  Кілька тижнів тому у нас почалась весна! Справжня, і було тепло-тепло. Сонце  вирішило зробити компенсацію за зимовий період. Я з подругою вирушили по магазинах за обновками... А так, як вона так, як і я - рукодільниця, то магазини рукоділля які траплялись на шляху ми теж не оминали (хоча в моєму місті їх не так і багато). І от мені впав в око ось такий набір :

   Точніше він просто виділився серед іншого асортименту. Здивував.  Поки для мене відкриття ТМ  "DANTEL" - український виробник. Чимось цей сюжет мені нагадав сюжети "Коляди"  ТМ "Мережка". От і купила собі весною зимовий сюжетик)))
... Не втрималась ))) Бо і справді, сюжет милий та добрий! Нагадує мої щедрування і колядування, ходіння з вертепом (коли вчилась у школі, ходила в народний ансамбель "Калинонька":ставили  театралізовані виспупи - вертепи, навіть похвалюсь, по телебаченні наш колектив показували!).
     Але повернусь до набору для вишивання! Називається "Різдво " 
Розмір готової роботи : 21 х 29 см

Ось внутрішнє наповнення:

Канва темно-синього кольору, Aida 14, нормальна, не сипеться  і не світиться. Як для ціни такого набору, влаштовує. Нитки - Кіровські, багато!!! Навіть видно на органайзері, як їх багато. Напевно це перші набори і фірма старається. Про якість ниток писати не буду, я їх відкрила для себе минулого року, коли брала участь в грі raund robin і одна з дівчаток прислала для вишивки свого робіна якраз ці ниточки. У нас в місті лиш з цього року почали їх завозити. Тому я до того часу  була не оригінальна і вишивала ДМС, та й  і тепер ця фірма - мій фаворит, хоч уже і пробувала і Гамму, і китайські, і індійські. 
А ще порадувала схема: велика! чітка і кольорова! Ну не люблю я сліпати - бережу поки зір. А тут виробник вгодив. + 
 Тепер закінчу начаті проекти і заплановані на 2016 ! і напевне взимку приступлю до вишивання цього сюжетику.

 В пару до цього набору уже побродила по сайту виробника і взяла собі за поміточку ось такий набір : "Новий рік" - до пари! А можливо, ще щось цікаве до того часу вийде.





Натхнення Вам!
А хтось вишивав уже набори цього виробника ?

Немає коментарів:

Дописати коментар