вівторок, 12 січня 2016 р.

Маячок для ножничок "GOOD LUCK" - "Хай щастить !!!" в рукоділлі


Все таки з кожним роком я все більше переконуюсь, що я сова ! От приходить натхнення після обіду, а ввечері голова тріскає від ідей... заснути не можу, і до ранку я їх усі забуваю )))
 Тому в мене як у тій промовці "Дело было вечером, делать было..." та, ні , було куча планів і "хвостів" . Але чогось вирішила, що треба терміново мені маячок на ножнички. От і почала творити.
 А ще  прочитала: "Маячок для ножничок  має масу достоїнств. 
   По-перше, при погляді на оригінально вишитий маячок неодмінно з'явиться бажання нових творчих звершень.
   По-друге, маячок не дасть вашим ножицям загубитися на столі, під тканиною або нитками. 
  По- третє, маячок нагадає вашим рідним і близьким, що це не просто ножничи, а НОЖИЦІ ДЛЯ РУКОДІЛЛЯ! Їх не варто брати без необхідності, а якщо взяли, то обов'язково повернути на місце.
 Ось бачите,у мене не було маячка для ножиць , то його терміново потрібно було зробити !!!

І відразу приступила до справи 
Куди вже відкладати - і так все мрію- мрію про маячок ... а коли ж реалізувати бажане ??? Вишивалося легко і швидко - схема маленька, нитки брала з запасів,тканину рівного переплетення - шматочок знайшла в запасах. Схему знайшла в інтернеті.



Маячок "GOOD LUCK" - "Хай щастить !!!"" в рукоділлі, так як везіння не перешкодить в очманілому творчому польоті )))))))
Схему переробила - на дві частини розділила і трохи додала свого.


І от він який вийшов з іншої сторони:
:
Вибрала форму прямокутника - буду використовувати і як подушечку для голочок)))
І хоча багато рукодільниці обходяться без такого помічника, але я зрозуміла: "А як же я раніше жила без нього ???"
І ось такий в мене рукодідьний набір помічників: біскурню - подушечка і маячок для ножничок. Дивлюся і милуюся.
"GOOD LUCK" в рукоділлі бажаю усім!

Немає коментарів:

Дописати коментар