пʼятницю, 22 січня 2016 р.

Фермуар з вишивкою: вінтажна косметичка!

Вітаю!
 В цьому році перша робота оформлена! Вишила заготовки торік влітку, і лише в січні оформила в красиву косметичку з фермуаром.
Схема зайчика - авторська, Вікторії Самойленко. Милий монохром 57 * 42 хрестики.
Друга схема: їжачок - симпатюлька - з просторів  нету.

  Захотілося мені вінтажності. Ось і прикупила шоколадну тканину в горох. Для "опухлости" використовувала флізелін і синтепон.Вперше пошила таку сумочку - гаманець з фермуаром. Користувалася МК з нету. Дуже мені допоміг блог  . Спасибо большое ей! Буду використовувати як косметичку в сумочку.

  Щось мені нагадав зайка казку "Аліса в країні чудес" - ось і додала бантик і підвісочки - годинки, а на фермуар - ключик на ланцюжку.
У середині: також шоколадна тканину в горох.


  Єдине, що не подобається - квітка біля їжачка(( Для чого я її туди пришила? І пришила намертво!!? Хотіла просто три квіточки пришити, але напевно, коли над фермуаром працювала, то мені захотілося так. Пороти вже не буду - так як тканина дуже зверху тонка, боюся зробити дірку))) а я це вмію )))
Але все одно мені результат дуже подобається !
Тепер у планах чохол для телефону. Піду творити!
Спасибі що заглянули! Успіхів і мені і вам!

Немає коментарів:

Дописати коментар