пʼятницю, 8 січня 2016 р.

Гуси - гуси га-га-га !!!!!!!


 Почалося Різдво снігом білим білим !!!!! Так гарно !

  От вперше за стільки років я захотіла снігу ! Якось і самій дивно ! але все одно на дворі така погода зимова -зимова. Сніжно ! Учора півдня провела на вулиці під сніжинками...
 І згада про свою вишивку минулого року  - Гуси.
 Як у пісні  "Жили у бабуси два веселых гуся", - а в мене аж чотири !!!!!!
  Надибала я цю схему в журналі "Вышиваю крестиком", дизайн Лесли Тиер:
І взяла  з нею участь у грі  Raund Robin по Україні.
Я коли побачила цих гусей - зразу влюбилась - навіть не вагалась - от хочу і все ! та й гуси у мене асоціюються з теплою легкою периною !
Взяла канву з люрексом- імітація снігу ! І почала шити першого гуся - свого. 
Мій гусь виріс за перший день :

Легко вишивати: сірий- кремовий-білий і сіро-біло-кремовий ))))))
На наступний день вишивка стала цікавіша: почала вишивати бек на гусаку і прикраси !
Дуже гарно доповнив вишивку бісер, правда у мене звичайний чеський (( а не Mill Hill, але все одно дуже гарно !
Ось і перше гусеня  готове:
А дальше вишивка помандрувала Україною і через кілька місяців я отримала ось таку красоту :


  Ще кілька фото процесу поближче:







  Смущали мене французькі вузлики - от забагато їх мені було - якась пляма чорна замість ажурного кружева - гірлянди. Так довго він мене смущав... Уже  робота до мене повернулась - я вишила усі французькі вузлики... І через два місяці витягнула роботу і їх просто випорола !!!!
  Надіюсь, найближчим часом оформлю і порадую себе !!!

Немає коментарів:

Дописати коментар